Akcja COST IS 1308: prezentacja wyników międzynarodowych badań porównawczych

W kwietniu 2018 roku zakończyła się Akcja COST IS 1308: „Populist Political Communication in Europe: Comprehending the Challenge of Mediated Political Populism for Democratic Politics”. W 2019 roku ukazała się druga publikacje książkowa.

 

Zachęcamy do lektury dwóch książek współtworzonych przez członków naszego zespołu badawczego. Pierwsza z nich – Populist Political Communication in Europe ukazała się nakładem wydawnictwa Routledge w 2017 r. Praca zbiorowa obejmuje opis koncepcji teoretycznej oraz analizę stanu badań nad populizmem w 24 europejskich krajach. Z artykułami w formie preprintów można zapoznać się na stronie internetowej Norwegian University of Science and Technology.

 

 

Druga książka stanowi efekt badań nad populistycznym komunikowaniem politycznym w przyjętej uprzednio przez autorów perspektywie. Wydana w 2019 r. praca zbiorowa Communicating Populism. Comparing Actor Perceptions, Media Coverage, and Effects on Citizens in Europe obejmuje rozdziały współtworzone m.in. przez Agnieszkę Stępińską, Agnieszkę Hess, Artura Lipińskiego i Kingę Adamczewską. Teksty również dostępne są na stronie internetowej projektu.

Wszystkim zainteresowanym tematyką populizmu polecamy lekturę tekstów i kontakt z autorami za pośrednictwem naszego serwisu.